četrtek, 11. december 2008

Tek in hoja: Moste pri Žirovnici - Šobec









Dvanajsta tura:.......... Tek in hoja: Moste pri Žirovnici - golf igrišče - Šobec in nazaj (tek 413)
datum......................... 9.12.2008
kraj.......................... Moste pri Žirovnici
čas........................... 1:35:40
razdalja.................... 14,7 km
viš. razlika.................. 132 m
udeleženci:................. Irena, Marjan, Franci
Trojica Irena Marjan in jaz smo šli ponovno v akcijo in če uporabim besede Urbana Praprotnika iz članka v Dnevniku: "Postal sem zbiralec svojih tekaških sledi" sem v svojo zbirko dodal novo tekaško sled. Da, prav izraz tekaška sled najbolje zajame tudi moje teke in doživljanje le teh. Pa ne gre le za fizično sled na zemljevidu, predvsem gre za sledi zadovoljstva v srcu, ki mi ga zapustijo kraji po katerih tečem, dogodki ki jih na tekih doživim in prijatelji s katerimi tečemo in hodimo.
Verjeli smo vremenarjem, ki so napovedali za torek še lepo in sončno vreme in ga izkoristili. Tokrat smo imeli začetek skoraj na Marjanovem "dvorišču" v Mostah. Dogovorili smo se, da se ponovno snidemo čez uro in pol.
Pot je potekala najprej ob avtocesti, nato od Vrbe naprej ob železniški progi, pa čez golf igrišče, prečkala cesto Lesce - Bled in do Šobčevega bajerja. Ker mi je ura tu pokazala tri četrt ure teka, sem se obrnil in tekel po isti poti nazaj.









Sonce je imelo ravno toliko moči, da je bilo prijetno teči, je pa tudi ravno toliko odtalilo poljsko pot, da je bilo polno blata. Na delu poti proti Šobcu pa se je sonce skrivalo za drevesi in bi mi prav prišle rokavice, da bi si ogrel premrle prste. Ker pa jih nisem imel, sem se po končanem teku pogrel pri Marjanu, kar s toplim čajem zabeljenim z rumom.
Saj vemo, da se tako razširijo žile in imamo zato boljši pretok krvi.
Šobčev bajer so ta čas zavzele race in namesto Nizozemcev in ostalih turistov uživajo v "prijetno" mrzli vodi.

Ni komentarjev: