petek, 5. december 2008

Tek in hoja: Žirorvnica - Zapuže - Žirovnica











Deseta tura:...................Tek in hoja: Žirorvnica - Zapuže - Žirovnica (tek 410)
datum......................... 2.12.2008
kraj.......................... Žirorvnica - Zapuže - Žirovnica (srednja "cesarska" cesta)
čas........................... 1:01:00
razdalja................... 9,2 km
viš. razlika................. 35 m
udeleženci:................ Irena, Marjan, Franci

Po pravljično zimskem koncu novembra se je začel moker in deževen december.
November je bil zame po tekaški plati uspešen. Dosegel sem zastavljeni cilj preteči 100 km mesečno. Predvsem pa me veseli to, da smo izkoristili lepe dneve in uživali v lepotah pozne jeseni.






Tokrat smo si izbrali "cesarsko" cesto, to je makadamska cesta med Žirovnico in Zapužami. Po njej sem tekel že tolikokrat, da bi jo lahko sledil tudi miže.









Še posebno mi je ostala v spominu iz februarja letos, ko smo tekli iz Kranja v Vrbo in je bila ta cesta zadnjih pet kilometrov do cilja. Me je na koncu že kar fajn zdelvala.
Testiral sem tudi označevanje poti z "viteškimi" zastavicami, ki sem jih izdelal v deževnih dnevih, ko mi kakšno bolj pametno delo ni prišlo na misel.
Ker na tej progi res ne moreš zaiti, sem zlato rumene zastavice z viteškim znakom -vitezi dobrega teka - nameščal na en kilometer, za označevanje razdalje.










Da so sprehajalcem kužkov, ki jih je bilo ta dan kar veliko padle v oči, sem dobil potrdilo s tem, da si je nekdo eno - iz prvega kilometra - vzel za suvenir.
Ja ni kaj, so lepe pa cortkane.
V prejšnjem zapisu sem obljubil, da bom pokazal slikco ogrevane slačilnice, ki jo vozim s seboj. Danes izpolnjujem obljubo.

Ni komentarjev: