torek, 21. april 2009

Tek in hoja: Radovna









Tura 14:.......... Tek in hoja: (tek 445 Radovna 1) Bld- strma stran- Vitgar- Gorje- Poljane- Bld
datum......................... 21.04.2009
kraj.......................... Blejska Dobrava
čas........................... 1:19:49
razdalja.................... 11,1 km
viš. razlika.................. 220m
udeleženci:................. Franci

Ja, tole pavziranje pri mojih tekaških zapisih je res že dolgo. Tudi tekel sem v tem času manj, kot bi si želel. Vzroki so različni: štihnlo me je v hrbtu, ščipal me je mraz, največ je bilo pa lenoritisa.
Tokrat pišem o teku, ki je pravzaprav moja klasika in ga pretečem kar nekajkrat na leto: od doma, skozi vas do pokopališča, čez zgornji del Dobravskega polja in skozi Strmo stran nad Radovno do Vintgarja (na Gorjanski strani), čez Poljane - Kočno in nazaj domov.
Kljub temu, pa je vsakokrat drugače. Tudi tokrat sem užival ob pogledih na prebujajočo se pomlad na svetlo zeleno barvo ranokar ozelenelega drevja, vedno hladnega Vintgarja. Visoka voda Radovne pa je dokazovala, da prihaja pomlad tudi v triglavsko viokogorje, od koder se napaja.













Ni komentarjev: